söndag 27 mars 2011

Like a hunter.

Så här vill nog min man ha det i hallen. Han har redan hittat två älghorn på loppis som väntar på att få komma upp i hallen när väggarna där är klara.

Perfekt att hänga av sig på!

Idag ska vi dra el i vardagsrummet med svärfar. Ha en underbar söndag!

This is what Theo dreams of for the hallway. He has already found two sets of moose antlers waiting to come up on the walls when they are finished. Cool right! :) Today we are going to work with electricity with my father in law. Have an awesome Sunday!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hej!

Hittade din blogg via ett tips och blev helt överlycklig!

Min farmor bodde nämligen i ert vackra hus före er och min pappa är uppväxt där.

Jag har alltid vetat att det finns enorm potential i huset och ni har verkligen gjort det så fantastiskt fint!

Kommer följa din blogg som en igel. :)

/Elisabeth

Lina sa...

Hehe jag försöker få Simon att göra något kul av älghornet han har, men han tycker att det ser så ynkligt ut att en krok inte är på tal... inget att skryta om lixom! ;)

Mer uppdateringar tack! Och bilder! :)

Vi ses