måndag 11 april 2011

Virkat

Virka är ett roligt tidsfördriv.

I julas virkades det söta djur till alla barn i vänskapskretsen.

Sen virkades det blommor.

Och nu virkas det med mormorsrutor.
Testade göra ett armband av mormorsrutor i lintråd.

Så här blev resultatet.

Håller nu på med ett i brunt.

Blommorna och armbanden kan ni i framtiden hitta här eller i Kallholmens fina gårdsbutik.

Croucheting is a fun way to pass time. Theses are some things i've been doing. In the future you'll be able to find the flowers and bracelets here.

2 kommentarer:

Lina sa...

Men vilka fina blommor!! Du måste visa mig hur du gör, skulle vilja ha några och "pynta" med! :)

Figurerna var ju riktigt söta!! :) Märta älskar att leka med dem! :)

Vi ses kram

Kallholmen sa...

Vi tar gärna in dem i Gårdsbutiken....däremot har jag tappat min virkningssjälvkänsla! Tror jag fortsätter med stickningen som jag behärskar! kram och ha en mysig påsk...hälsa Sima!